Čeho si lidé všímají?

Mnoho lidí žije ve spěchu, a tak si spousty věcí nevšimnou. Pokud jdou třeba po zaměstnání do obchodu, kde nakupují potraviny, tak sem jdou za jediným cílem. Nakoupit co nejvíce za co nejméně. A tak jediné, na co se soustředí, je to, aby vzali všechno, co mají sepsané z domova a aby to bylo za […]

Mnoho lidí žije ve spěchu, a tak si spousty věcí nevšimnou. Pokud jdou třeba po zaměstnání do obchodu, kde nakupují potraviny, tak sem jdou za jediným cílem. Nakoupit co nejvíce za co nejméně. A tak jediné, na co se soustředí, je to, aby vzali všechno, co mají sepsané z domova a aby to bylo za výhodnou cenu. U poklady si pak vezmou nějakou papírovou nebo igelitovou tašku, do které si dají svůj nákup. Mnoho lidí si ani nevšimne, že pokud si koupí takovou tašku v obchodním řetězci, tak na této reklamní tašce bývá dost často reklama.

papírová taška

Jak žijí ve spěchu, tak si této reklamy všimnou dost často až doma. Někdy je zaujme, že si po uklizení nákupu přečtou, co je všechno v této reklamě zmíněno anebo pouze uloží tašku někam do poličky a využijí ji při příštím nakupování a třeba si pak i všimnou nápisu, který je na ní uveden.

Hodně věcí přehlížíme a všimneme si jich až tehdy, když jsme v klidu doma, kde je jediné místo, kde nespěcháme. Děláme vše v klidu. Doma totiž máme pocit bezpečí a pohodlnosti. O všechno se tu staráme lépe a k věcem se chováme lépe, protože jsme si je sami zaplatili.

Pokud si doma zapneme sociální sítě, abychom se dozvěděli něco nového, tak například na Instagramu a Facebooku, jak scrolujeme po hlavní stránce (zdi), tak přejedeme prstem a pohledem několik reklam a občas je ani nezaregistrujeme, protože nás reklama nezaujala. Pak jsou ale takové, u kterých se pozastavíme a občas si je i rozklikneme, protože nás zaujala nabídka, kterou prodejce nabízí.
poutač na slevy

Díváte se na Instastories různých slavnějších lidí? Tito lidé ani nemusí být slavní nebo nemusí mít na něčem zásluhu. Stačí, když jsou prostě něčím zajímavý a sleduje je spousty lidí. Těmto lidem je pak nabídnuta spolupráce od nějaké značky nebo známé firmy a tím zase vzniká reklama, která pak koluje po sociálních sítích.