Sociální síť

To, že se sociální sítě stávají naší každodenní součástí, svědčí fakt, že se přihlašuje stále více uživatelů. Zda někdo uvidí Váš profil, záleží jen na nastavení soukromí, veřejný nebo osobní profil. Můžete sdílet fotky, zážitky, informace a novinky. Sociální sítě využívají i firmy pro účely své prosperity.  Nejznámější sociální sítě   ·         Facebook – pomocí […]

To, že se sociální sítě stávají naší každodenní součástí, svědčí fakt, že se přihlašuje stále více uživatelů.
Zda někdo uvidí Váš profil, záleží jen na nastavení soukromí, veřejný nebo osobní profil. Můžete sdílet fotky, zážitky, informace a novinky. Sociální sítě využívají i firmy pro účely své prosperity.
 
Nejznámější sociální sítě
 
·         Facebook – pomocí facebooku se spojují osobní, firemní a skupinové profily
·         Twitter – slouží pro vkládání mikroblogů – vkládají se články, které nepřesahují 160 znaků
·         Instagram – je používán na sdílení fotografií a videí
·         Myspace – slouží pro sdílení a ukládání multimedií
·         Linkedln – pracovní sociální síť, je k dispozici přehled zaměstnavatelů a zaměstnanců
·         Snapchat – síť pro sdílení fotografií a videí, které jsou na síti jen 24hodin, po té zmizí
 
Co vlastně mohu sdílet?
 
Ráno vstanete a můžete se podělit o Vaši náladu. Pochlubíte se fotografií oběda, na kterém jste právě s kamarádkou.  Diskutujete s lidmi pod příspěvkem, kde právě jíte nebo jaká restaurace je ve vašem okolí nejlepší. Podíváte se na nové nabídky pracovních příležitostí u firmy, kam byste moc chtěli nastoupit. Okamžitě pošlete svůj životopis nebo odkážete na Váš pracovní profil. Podíváte se, co sdílejí přátelé a známí. Na sociální síti naleznete vše a sdílet můžete vše, co Vám přijde důležité.
 
Sociální sít využívají i firmy
 
Původně byly sociální sítě určeny pouze lidem, ale postupem času je firmy začaly využívat na komunikaci se zákazníky. Firma na svůj profil sdílí novinky o službách, které nabízí. Láká zákazníky na své akční zboží. Přímo na svém profilu poskytují zákaznický servis, zákazníci se mohou informovat a pokládat nejrůznější dotazy. Firma má přehled o negativních a pozitivních reakcích od zákazníků. Vše se odehrává z pohodlí domova.
 
Uživatelé sociální sítě
 
Většina lidí si myslí, že uživatelé sociálních sítí bývají nejčastěji mladí lidé především školáci. Nejnovější studie uvádějí, že tomu tak není, přes 50%uživatelů, jsou dospělí mezi 20 – 35 lety.
Není vůbec překvapením, že jsou uživateli i naši prarodiče, kteří se snaží, jak se říká jít s dobou. Všichni se snaží být co nejvíce online a nejlépe nonstop.